29 Mayıs 2016 Pazar

ny/ist cafe

Ny-İst Kafe

Herkese tekrardan merhaba aslında kadıköydeki bir kafeyi tanıtıcaktım bir önceki yazımda ondan bahsetim ama kadıköy yerine taksimi tercih ettim bunun için özür diliyorum

Bu tatlı Kafe bir önceki hata 2 önceki yazımda bahsettiğim mitanninin 2 yanında bulunan şirin bir kafe normalde mitanni için gitmiştim ama mitanni tadilata olduğu için burayı tercih ettim
Gerçekten çok hoş bir yer birazcık bi öğrenci için pahallı ama öğrenciler için :D çalışan birisi için fiyatlar gayet uygun



Birçok kafeye gittim farklı farklı şehirlerde bulundum ama açık öylemek gerekirse bu tarzda ilk defa görüyorum içeride minik bir özgürlük heykeli bulunuyor ve buda burayı çok hoş yapıyo fiyatlar aslında dediğim gibi çaışan biri için çok uygun ve menüde çok hoş marilyn diye makarnaları var artık siz anlayın nasıl olduğunu çalışanlarda çok samimi ben vejateryen olduğum için makarna yemeyi tercih ettim ama et ürünleride bulunuyo
60 liraya 2 kişi güzel bir yemek yiyebilceğiniz bir mekan kahvaltı içinde 2 li tabak 35 tl ve ayriyetten anne kahvaltı tabağı diye bir tabakları var adındanda anliycağınız üzere anneniz hazırlamış gibi bir tabak getiriyolar (yumurtalı ekmek ) daha önce denemedim ama güzel gözüktüğünü söyleyebilirim

bu yazımında burda sonuna geliyorum kısa sürede yeni bir yazı daha paylaşıcam ama bu yazı mayıs favorilerim olucak bir gezi değil ve bu yazı makyaj manasında değil mayıs ayında keşfettiğim favori mekanlarım ilçelerim okuduğum kitaplar şarkılar tarzında olucak

bu yazımdaki biçimizlik için özür dilerim kullandığım bilgisayardan kaynaklanan bir sorun kusura bakmayın beğenip paylaşıp takip etmeyi unutmayın sevgilerle


BARIŞ VE MUTLULUK SİZİNLE OLSUN

3 yorum:

  1. Merhabalar, yeni tanıdım sitenizi.Hayırlı olsun.Tanıtım gayet güzel olmuş.Genç olsaydım gitmeyi düşünürdüm.Hayırlı yayınlar.Ece ablanız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ece ablacım genç olmakla alakası yokya sen bize taş çıkarırsın:)

      Sil
  2. Güzel bir yere benziyor. Yolum düşerse ziyaret ederim.

    YanıtlaSil